آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»لوازم آشپزخانه»خرید عمده پیرکس _ برف پاییزه
خرید عمده پیرکس _ برف پاییزه-pic1

خرید عمده پیرکس _ برف پاییزه

شرکت برف پاییزه تولید کننده انواع شمع های معطر، انواع ظروف پیرکس، انواع خوشبوکننده هوا، انواع اکسسوری چوبی و اناع اسانس و همچنین وارد کننده انواع عود و خوشبوکننده می باشد.از تولیدات شاخص این مجموعه، تولید ظروفآشپزخانه اکسوری پیرکس از قبیل قوری زعفران، فنجان پیرکس و…. می باشد. همچنین اینمجموعه تولید و توزیع کننده خوشبوکننده های اسپانیایی امسا و جنتالین است و همچنین یکی از توزیع کنندگان خوشبوکننده ایفل اصل در بازار ایران می باشد.
انواع اسانسسوئیسی از دیگر محصولاتی است که این مجموعه به بازار عرضه می کند. این مجموعه همچنین توانایی تولید انواع ظروف پیرکس سفارشی، ظروف آزمایشگاهی پیرکس، همچنین هدیه هایسازمان خاص ر ا داشته و می تواند محصولاتی مطابق بادرخواست ، و سفارش دهندگان تولیدکند، بدین امکان شما می توانید ازمجموعه برف پاییزه خرید عمده ظروف پیرکس، خرید عمده اسانس، خرید عمده جاشمعی و خرید عمده تمامی محصولات برف پاییزه را انجام دهید. این مجموعه علاوه بر تولید پیرکس سفارشی، توانایی تولید انواع شمع معطر، انواع خوشبوکننده و اسانس به صورت سفارشی را دارا است. این مجموعه همچنین در حال حاضر نمایندگی های فعال در سراسر کشور را می پذیرد.
شما می توانید از مجموعه برف پاییزه خرید عمده ظروف پیرکس، خرید عمده اسانس، خرید عمده جاشمعیو خرید عمده تمامی محصولات برف پاییزه را انجام دهید. این مجموعه علاوهه بر تولید پیرکس سفارشی، توانایی تولید انواع شمع معطر سفارشی، انواع خوشبوکننده و اسانس به صورت سفارشی را دارا می باشد.
ارسال به تمام نقاط ایران در سریع ترین زمان ممکن
جهت دریافت قیمت و یا سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید
02632322842 و 09217325494
همچنین شما می توانید به جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت https://barfepaeeze.com/ مراجعه کنید.


آگهی دهنده: شرکت برف پاییزه
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان البرز - کرج - لوازم آشپزخانه در کرج
آدرس: تهران، انتهای جاده مخصوص کرج(اتوبان لشکری)، پل کلاک، خیابان بهشت، کوچه اول شرقی، پلاک 20، طبقه همکف
به روز شده در:۱۴۰۲/۸/۲۳
بازدید: 41 بار
ایمیل: