آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»لوازم آشپزخانه»لوازم آشپزخانه گاستروبک ( Gastroback )
لوازم آشپزخانه گاستروبک ( Gastroback )-pic1

لوازم آشپزخانه گاستروبک ( Gastroback )



برند فوق حرفه ای گاستروبک ( Gastroback ) آلمان یکی از معتبرترین برند های تولید لوازم آشپزخانه برقی در دنیا می باشد که تاریخچه ای بسیار طولانی دارد و یکی از قدیمی ترین برند های دنیا نیز محسوب می شود .
گاستروبک ( Gastroback ) قبل از جنگ جهانی دوم با تولید لوازم طبخ صنعتی ، ارتش و بعدها هتل ها و بیمارستان های آلمان را مشتری خود کرد . در حقیقت شروع کار گاستروبک ( Gastroback ) با لوازم آشپزی صنعتی بود .
دیترفوپز بنیانگذار گاستروبک ( Gastroback ) سال ها پیش با یک محصول ( تستر ) شروع به تولید لوازم حرفه ای آشپزخانه خانگی کرد و این شروع کار این برند آلمانی در تولید لوازم آشپزخانه خانگی بود .
امروزه این برند تولید کننده انواع آبمیوه گیری ، اسپرسو ساز ، قوه جوش ، خرد کن ، مخلوط کن ، گریل ، باربیکیو ، وافل ساز ، ساندویچ ساز ، چرخ گوشت ، چای ساز ، غذا ساز ، ترازو ، تستر ، جارو برقی ، بستنی ساز و … می باشد و محصولات این شرکت در آلمان ، اتریش و چندین کشور دیگر اروپایی به دلیل شهرت در کیفیت بالا یکی از پرطرفدارترین برندها شده است .
طولانی بودن زمان وارانتی قطعات یدکی گاستروبک ( Gastroback ) طبق وارانتی شرکت در اروپا یعنی امکان جایگزینی تا ۱۵ سال نیز گویای درجه اطمینان تولید کننده از کالای تولیدی خود است . زیرا متوسط این زمان در برندهای تولید کننده مشابه ، تنها ۵ سال در نظر گرفته می شود .
این برند آلمانی نیز مانند دیگر محصولات صنعتی این کشور ، یادآور سه عبارت کیفیت ، فناوری و نوآوری است .
برندهای آلمانی در سراسر دنیا با کیفیت و کاربری بالا شناخته شده اند . مزیت رقابتی صنعت آلمان در مقایسه با رقبای خود ، به کارگیری تأمین کنندگان قابل اعتماد و با کیفیت بومی و خارجی در زنجیره تولید کالا و یا ارائه سرویس است .


لوازم آشپزخانه گاستروبک ( Gastroback


آگهی دهنده: arasbazaar
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان آذربایجان شرقی - جلفا - لوازم آشپزخانه در جلفا
به روز شده در:۱۳۹۷/۴/۱۸
بازدید: 269 بار
ایمیل: